Deletedmom_32 Kucağımda emmiyor ağlıyor yatarak da aynı şekilde ayağa kalkıp kucağımda hoplatırsam anca o zaman emiyor 3 aylık bebeğim maşallah kilosuda yerinde kolum kopuyor emzirirken başka önerisi olan var mı
Annesininprensesi55 Deletedmom_32 Dönem atağına tutulmuş olabilir o yüzden de oluyo benim kızım da yapıyo arada emme reddi bazen kucağımda da ayakta da emmek istemiyor sonra emmm diyo sürekli al bırak yapıyorum merak etme canım ama 1 hafta kadar dayan geçiyor sonra ama sık sık emzirmeye çalış arada su ver bazı çocuklar suya ihtiyaç duymuyor bazıları duyuyor susuz olunca da emmek istemiyorlar ben doğduğundan beri veriyorum
Deletedmom_32 Rdn geceden beri az az emiyor 2 kere çişli bez aldım biri tam doluydu diğeri biraz doluydu doyuyor mu bilmiyorum ya çok üzülüyorum hastaydı iştahı mı kesildi acaba