Dilara-ku Kızlar işe başlayacağım iş yerinde sağdığınız sütler nasıl muhafaza ediyorsunuz? Kaç saatte bir sağıyorsunuz? Yardım lütfen
Deletedmom0099 Dilara-ku 3 saatte bir sağıyordum. ofisin mutfağındaki buzdolabına koyuyordum. iki sağımdan sonra eşit ısıya geldiklerinde bir poşete doldurup buzluğa atıyordum. termos çanta almıştım onunla cuma günü eve götürüyodum hepsini
Dilara-ku Deletedmom0099 anladım teşekkür ederim bizim şirkette benim bulunduğum binada buz dolabı yok maalesef belki buz küpü yaparım