_hamisanne canım ben direkt kusmasından şüphelendim. Çünkü oluk oluk ve süt kusuyordu. Midesine indiğiyle çıktığı bir oluyordu yani. Alerji olsa kakası mukuslu olurdu kontrol ettim birkaç gün kakasında sorun yoktu. İnternetten reflü belirtilerine baktığımda ise hepsi bebeğimde vardı beklemeden özel doktora götürdüm böyle böyle anlattım. Reflü olduğunu, ama ilaçların yan etkileri çok fazla olduğu için ilaç vermek istemediğini söyledi. Bu yüzden Bebelacın Thickener yani anti reflü mamasını kullanmaya başladık. Bu mama (kıvamlaştırıcı) yemek borusuna besin kaçışı olan bebekler için sadece eczanede satılıyor. Bebeğimi her emzirmemden sonra 25 ml anne sütüne veya suya 1 ölçek atıp bebeğime icirmemi söyledi. Zaten mama gibi bir şey sütü koyulaştırıyor bebişte onu içince midesindeki süt puding kıvamı alıyor böylelikle yemek borusuna geri kaçıp kusturmuyor ☺️ biz çok rahatladık hala kusmaları var ama normal olarak çok emdiği zaman fazlalığı atıyor