defnes32 aramızdaki en güçlü bağ emzirme anlarında oluşuyor. Benim bebeğim de aynılarını yapıyor ama sakince elini öpüp saçımdan uzaklaştırıyorum. Isırmaya kalkışınca zaten hemen yüzüme bakıp bekliyor, sakince “hayır bebeğim, ısırırsan canım çok acır” diyorum. Size saçma gelebilir ama inanın anlıyor ve bırakıyor. Arada yüzümü seviyor, memeyi seviyor bunlar her şeye değer güzel anne❤️