merhaba kızım 7 ay 10 günlük 4. ayda çok saglam bir uyku gerilrneei yasamıstık şimdi yine basladı atak falanda görünmüyor bu tarihlerde
gece deliksiz uyuyan bebek yarım saatte bir yanır uyumaz oldu gündüz uykuları 10 dk ya düştü onun içinde 1.5 saat sallıyıruz herkesij bu aylarda yasadıgı bir sorun mu bizde mi bir sorun var acaba