ZumruduAnka Merhaba anneler oğluma demir takviyesi başladım sadece 2 gün ocean microfer verdim. 5 gündür kaka yapmıyor. Endişelenmelimiyim bilemiyorum. Tecrübesi olanlar yazabilirmi?
saresmami ZumruduAnka öyle söyleniyor. Ama biz yasamadik kabizlik. 4bucuk aylikken basladik suan 6 bucuk aylik. Ek gidaya basladigimizdan beri sadece kakasi biraz sertlesti ama kabizlik olmadi. Bebekten bebege degisiyor yani bünyesine bagli ☺️
saresmami ZumruduAnka bide anne sütü aliyorsa 10 günde kadar zaten yapmamasii normal. Formül mama iciyorsa 7 gün yapmamasi normal. Endise etmeyin.
susunbebekuyuyo ZumruduAnka benim kızımada yapmıştı başka marka oceanda yaşamamıştım ama bebeğim kakasını yapmadığı için huzursuz oluyordu gazdan kıvranıyordu kesmiştim doktorumun önerisiyle oceana geçmiştim bebekten bebeğe değişiyor sanırım
Boncuk1421_ Bebekten bebeğe değişiyor ben iki gün arayla başladım bünyesi alışsın diye o yüzden kabızlık yaşamadım bide sabahları kahvaltıda zeytinyağı içiriyordum bol su veriyordum poposuna zeytinyağı sürüyordum