Gizem_Kaba8 Ben sezeryan ile doğum yaptım baya zor şeyler atlattık hastanede kaldık 10 gün falan oğlum beni ememedi 4 aya kadar pompayla süt sağıp verdim sütüm kesildi şuan 8 aylık hala adet olamıyorum Normalmi kızlar ?
saresmami Gizem_Kaba8 emzirmeyi biraktiktan 6-12 ay sonrasina kadar adet olmamak veya düzensizlik normal. 1 sene sonraya kadar hormonlar anca yerine geliyor. ☺️
saresmami Gizem_Kaba8 emzirmeyi biraktiginiz tarihten itibaren 6-12 ay arasi olmamak veya düzensizlik normal
saresmami Gizem_Kaba8 simdi anladim😂 ama yinede normal cünkü süt sagiyordum dediniz. Sütünüz kesildigi tarihten itibaren 6-12 ay olmamak veya düzensizlik normaldir ☺️