selam
ben avent biberon kullanıyorum fakat neden bilmiyorum kızım daha 1 aylık ve çok tıkanıyor.. damla numarası olarak 0 aldım yani en düşüğünü ama ne yapmam gerek? süt içirmeye korkar oldum..
aranızda toommetippe markasını deneyen varsa yazabilir mi?
ve bir bebekte kolik biberonu kullanabilinmesi için o bebeğin illa kolik mi olması gerek? yani gaz yapmaması için kullansak olur mu o biberonu?