8.5 aylık bebegım gayet sakindi uykusu hep problemlıydı ama en azından bu kadar aglak degıldı şimdi kızlar inanın her seye ağlıyor ya yanından asla ayrılamıyorum benden baskasında durmuyor . Yanında duracagım ılla ki babasında bıle durmuyor ve bır sürü oyuncak aldık hıcbırıyle oynamıyor 5 dk oyalanmıyor yemek yapsam hep o uyuyunca acelece yapıyorum her seyı. Dun top havuzu almıs eşim oyalanır oynar ıcınde dıye 5 dk durmuyor ki oturur mu hiç ıcınde ağlıyor çıkarın benı dıye 🙄😳 aynı durumda olan var mı gecer mı dersınız bu kadar degıldı bır de işe başlayacağım nasıl duracak bensız blmyrum