Esraa-miros Kızlar hamileyken tetenozun ilk dozunu ve 2.dozunu olmustum Haziran 2021 de.3.dozu icin de Aralık 2021 de olmam gerekiyormuş aşı kartıma öyle yazılmıs. Ama ben unutmuşum 🙈 nolacak şimdi bilgisi Olan var mı ve suan 6 aylık anneyim
AlEs Esraa-miros istediğiniz zaman gidip yaptırabilirsiniz. Benimde şubat ayındaydı anca dün olabildim tarihi çok önemli değil hamile olmadığınız için. 4ncü doz 1 yıl sonra :))
Snowglobe Esraa-miros ben 3. Dozu yaptırmadım. Doktor önermemişti hatta tetanoz aşısının bile aslında gerekli olmadığını eskiden evler de tarlalar da doğurdukları için yapılması şarttı şimdi hastane ortamında doğumlar olıyo ve bu yüzden ben 3. Dozu yaptırmıyorum demişti
AlEs Esraa-miros 😂 Bi şekilde aklınıza gelmiş ya :) olunmasa da çok mühim değilmiş. Sadece tamamlanırsa 2nci gebelikte olmaya gerek yokmuş