Milkshake sidefer kullanıyorum, tozla karıştırıp hazır hale getirdikten sonra buzdolabına koyuyorum. Dolaptan çıkarıp direk veriyorum ısı değişimi olmaması için oda ısısına gelmesini beklemiyorum. 1 ml kadar soğuk bişeyin de bebeği hasta edeceğini düşünmüyorum.. direk damlalığı kapatıyorum, daha pratik oluyor