Mucizemiz1904 34+5 haftalıkken ikizlerime doğum yaptım.. 12 gün Kızımın biri 17 gün biri kaldı solunum sıkıntısından. Hemşiremiz çok iyiydi. Kızıma iyi bakın diyerek teslim ettiler. İçinizş ferah tutun şuan Bebeğiniz için en uygun orası ise anne olarak bize dua etmek düşer. Rabbim iyi insanlarla karşılaştırsın 🌸