Minikkoalam Esraarass ağzınızdan bal damlıyor rabbim kalbinize göre versin dua edin bebeğime sağlığına tam anlamıyla tez zamanda kavuşsun çok özlüyorum çok üzülüyorum bi mucize istiyorum sadece
Esraarass Minikkoalam annesi üzüleceğine sevinsene. Bebeğin bir adım ilerlemiş bak. Karakterin çıkarılması ne demek. Çok güzel bişey. Herşey sırasıyla olur bugün enjektörle verirler bi süre sonra emmeye de başlar. Sen kucağına alınca ellerini iyice yıkayıp parmağını ağzına sokup damağını okşa. Emzik ver. Ben hemşireyim doktorlar da parmakla damağın uyarılmasının iyi bir yöntem olduğunu söylüyorlar emme refleksini oluşturmak için
Minikkoalam elifiii yoğunbakımda hala tam anlamıyla evde bakıma uygun olmadan taburcu etmeyeceklermiş acele etmememi söylediler ama 11. Günü bugün orda. Artık yüreğim son 3 gündür kaldırmaz oldu. Özellikle emme olayı düzelmeden asla çıkarmayacaklarını söylediler. Süreç net değil bu belirsizlik insanı tüketiyor boğuluyorum gibi hissetmeye başladım. Benim bebeğim de diğer sağlıklı bebekler gibi emsin bol bol kilo alsın hiçbir fiziksel ya da nörolojik sorunu olmasın istiyorum. Çok dua ediyorum inşallah duyacak rabbim
Beriihe Minikkoalam aynen bana sa acsle etme dedi doktor 5 gün oldu, her gittiğimde onları orda bırakıo gelmek beni bitiriyor. Kalbimi orda bırakıyorum asla gelmek istemiyorum seni o kadar iyi anlıyorum ki. Allah bu günleri hemen geçirmemizi nasip etsin bebeklerimizi sağsalim kucaklarımıza alalım inşallah🙏🏻
Minikkoalam Esraarass yarın gittiğimde denicem dediğiniz yöntemi. İnşallah işe yarar çok duacınız olurum vallahi. Kurban olurum ona ben
Mrve_66 Minikkoalam Bende 31+4 te doğurdum kızımı tam 19 gün kaldı bende süt sağıp götürüyodum. Önce sonda sonra biberonla denediler hergün birgün tuttu biberonu cok şükür o şekilde öğrendi hastaneden cıkarmadan 2-3 gün öncede beni bebeğimin yanına alıyolardı ben emziriyodum çok şükür geçti gitti hiç korkmayın☺️
GayeSare Minikkoalam lütfen nette yazan herşeye inanma. Doktor bana defalarca bana sor internetten okuyupta canını sıkma demişti. Sakın kötü hiçbişey düşünme canını sıkma sen Allaha bırak yolunu
GayeSare Minikkoalam lütfen nette yazan herşeye inanma. Doktor bana defalarca bana sor internetten okuyupta canını sıkma demişti. Sakın kötü hiçbişey düşünme canını sıkma sen Allaha bırak yolunu
Seymahamza1 Minikkoalam ben koru gibi çok iyi bir hastanede Doğum yapmama rağmen göstermediler arkadaşımda koruda Doğum yaptı onada söylemediler bebeği küveze girdi dağılacak bişeyiniz yok üzülmeyin lütfen enjektöre sütünüzü veya mama veriyorsanız mamanızı çekin serçe parmağınızı bebeğin ağzına sokup damağını uyararak bir yandan da enjektör ile besleyin 1 hafta bile sürmüyor benim de başıma böyle bi durum geldi sadece küveze girmedi mama da verdim 10 gün sarılık atsın diye kakayla attığı için doktorda verdirdi 10 gün kadar şimdi gece gündüz bırakmadan emiyor sadece emmeyi bilmiyor gayet sağlıklı yoksa çocuğunuz
Seymahamza1 Minikkoalam ben koru gibi çok iyi bir hastanede Doğum yapmama rağmen göstermediler arkadaşımda koruda Doğum yaptı onada söylemediler bebeği küveze girdi dağılacak bişeyiniz yok üzülmeyin lütfen enjektöre sütünüzü veya mama veriyorsanız mamanızı çekin serçe parmağınızı bebeğin ağzına sokup damağını uyararak bir yandan da enjektör ile besleyin 1 hafta bile sürmüyor benim de başıma böyle bi durum geldi sadece küveze girmedi mama da verdim 10 gün sarılık atsın diye kakayla attığı için doktorda verdirdi 10 gün kadar şimdi gece gündüz bırakmadan emiyor sadece emmeyi bilmiyor gayet sağlıklı yoksa çocuğunuz
Minikkoalam Seymahamza1 çok ama çok teşekkür ederim gerçekten böyle mesajlar umut oldu bana inşallah teyzeleri minicik bebeğim yeter ki sağlıklı olsun iyi olsun rabbime dua ediyorum devamlı bi mucize olsun da hemen toparlasın inşallah
Kaanbebek Kaanbebek bende sizin gibi kendimi hırpaladım keşke üzülmeseydim size üzülmeyin diyemem insan üzülüyor ama bir kaç ay sonra aklınıza geşmixek o günler kısmetse tek derdiniz süt pompalamak olsun süt çoğaltıcg şeyler yapmak olsun
Kaanbebek Kaanbebek bende sizin gibi kendimi hırpaladım keşke üzülmeseydim size üzülmeyin diyemem insan üzülüyor ama bir kaç ay sonra aklınıza geşmixek o günler kısmetse tek derdiniz süt pompalamak olsun süt çoğaltıcg şeyler yapmak olsun
Minikkoalam Kaanbebek yeter ki sağlıklı olsun hiçbir sorunu olmasın gece gündüz süt vermeye hazırım bugün 15:00da görmeye gidicem bi mucize olsada güzelce emse
Minikkoalam Kaanbebek yeter ki sağlıklı olsun hiçbir sorunu olmasın gece gündüz süt vermeye hazırım bugün 15:00da görmeye gidicem bi mucize olsada güzelce emse
Ertugrul40 Minikkoalam sonuç ne oldu? Bebeğinizin emme refleksi gelişti mi? Ne kadar sürede yenidoğan yoğun bakımdan çıktı acaba
Elfzng Minikkoalam Bebeğinizin emme refleksi sonradan oluştu mu? Nörolojik bisey çıkmamıştır inşallah Bizde şu an aynı durumdayız
Ertugrul40 Elfzng benzer durum bizde de var. Emme refleksi yok. Yenidoğanda tutuluyor şuan. Sizde düzeldi mi emme refleksi. Ne kadar zamanda çıktı yenidoğandan
Elfzng Ertugrul40 Bebegim 2 ay yeni doğanda kaldı Şu an hala emme refleksi yok emme terapisi alıyoruz. Refleksin olmamasını nöroloji bi hastaliga da bağlı olabileceğini söylüyorlar ama çok şükür bütün test soniclarimiz şu an için temiz . Sadec e emme terapisine odakliyiz
Buzperisi Elfzng Üzerinden 1 yıl geçmiş bu yazının ama ayni şekilde benim de bebeğim 2 ay kuvezde kaldı hala emme refleksi yok, dili oynuyo sadece yutkunma da sıkıntılı, sizin bebeğinizin durumu nasıl şu an, tedavi için nereye gittiniz ? Doktorun adı nedir ?
daphne34 Buzperisi Merhaba bebeğiniz düzeldi mi ? Düzeldiyse ne kadar sürdü ? 2 haftadır yoğun bakımda kızım emme refleksi çok az olduğu için