Seyma_15 benim 4 ay oldu hala geçmedi maalesef karnını zeytin yağı la ovaladm nemlendirici krem le ovaladm masaj yaptm saat yönünde sıcak havulu yapıp karına koydum ılık suda yıkadım zinco mestil sap simplex biogaia ayaklarının altına acı elma yağı sürdüm faydası yok ne zaman geçecek bilmiyom psikolojim bozuldu