Turashavva2 Merhaba canlarım oğlum sekiz aylık ama geceleri emmek için uyanmiyor kilosu falanda iyi bu ay sonu dokuz aylık olucaz bu durum normalmi şuan 12 de yattı daha kalkmadı
Elifatm1 Turashavva2 ne güzel işte tadını çıkarın. İhtiyacı olan uykuyu uyuyor. Bebeklerin gece uykusuna da çok ihtiyacı var.
Neslihan-55 Turashavva2 benim oğlum da 7 buçuk aylık gaz sıkıntısı bittiğinden beri çok şükür geceleri uyur doktor kilosunu falan gayet iyi dedi acıkınca ağlayarak uyanıyor zaten bence normal bu günlerin tadını çıkar
ikiKudurukAnnesi Turashavva2 yav bacım yat sende uyu ne güzel uyuyor çocuk bu günlerini çok ararsın bak 😂
Alpingo Turashavva2 bence yavaştan uyku düzeni oturt canımm sende rahtlatsın,gece 12 biraz geç givi🌸kalkmasın ne güzel,onu uyku büyütcek..arkadasımmm 8 aylıkken bıraktı gece beslenmesni o zamandan beri gece cok nadir kalkar suan 20 aylık:)
Turashavva2 Yok orası öyle ama şekeri falan düşermi diye korkuyorum kendi uyanincaya kadar beklemelimiyim
Teemo07 Turashavva2 bu saatten sonra şeker düşmesi falan olmaz. Zaten şeker depoları geliştiği için acıkmadan uyuyabiliyorlar. Bazı doktorlar kilo durumu iyiyse 9dan sonra gece beslenmesini azaltın veya kesin diyor zaten. Benim bebegim 1 yaşında hala 2 saatte 1 yenidoğan gibi besleniyor. Çıldırmak üzereyim. Daha hiç deliksiz uyumadım 1 seneyi geçti.. 🤦🏻♀️
minikmelegimmmm Turashavva2 ne kadar sanslısınıx benımkı de emecegım dıye uyumuyor ınanır mısınız yuz kere kalktı ve sabah 6da uyandı su an asırı uykusuzum cook yorgunum
saresmami Ay ne güzel sabaha kadar uyuyor daha ne istiyosun kiiizzzzz🤣🤣🤣🤣 bende mi gec yatirsam da benim kiz sabaha kadar deliksiz uyusu kafamda deli deli planlar🤪🤪
Merveediz18 Turashavva2 benım bebegim 45. Aylıktan beri geceleri beslenmek için kalkmıyor kilosu da iyi uyandırmıyorum zaten acıkırsa ağlayıp uyanır. Bebeklerin uykuya da ihtiyacı var
escmrk Turashavva2 yaa ne güzel benimkide bugün 12de uyudu daha bu saat oldu uyanmadı yanına gidip gidip bakıyorum iyi mi diye 😂 alışkın değilim en fazla 2 saate uyanırdı çünkü
Aslihan2 Turashavva2 ne güzel işte uyanıncaya kadar elleme bence valla gece üçten beri uyumuyor mızır mızır😪
Turashavva2 İçimi rahatlattiniz teşekkürler kizlar sağolsun oğlum çok uysal bı bebek karnını doyurduktan sonra hiç zorluk yaşamadim 🤲🙂