Bebyy21 azı dişi çıkış başlangıcıdır muhtemelen kuzu.Benim kızımda o aylarda öyleydi, zar zor yeni çıkartabildi dişini 15 buçuk aylık.zeytinyağını karanfilde beklet bir gece, sora her gece sür.yatmadan önce sür dişerlerine.Biraz rahatlatır.biz dişler çıktıktan sora rahat ettik.Eğer ki beşikte yatıyorsa bebeğiniz, ağladı diye beşikten almayın, geri hemen uyumasını sağlayın.yoksa her gece uyanıp, aynı ilgiyi bekler durur.