6 .aydan sonra gece uykuları gitti .diş çıkarıyor tamam ama her gece aynı saatte uyanıyor. 1-3-5. Uyutmam da bazen 1 saati buluyor. Eee şimdi sahur da var. Peki ben ne zaman uyuyacağım. 2 aydır geceleri bir kaç saat uyuyorum. Sağlıklı mı bu ya.sonra sinirli mutsuz şikayet eden birine dönüşüyorum. Şimdi bir de 8. Ay uyku gerilemesi geliyormuş ne yapacagim bilmiyorum uyku eğitimi alsam atak döneminde fayda eder mi acaba