Kızlar ya bugün 3 kaka filan yaptı bemde deidm herhalde çok yedi ondan çok yaptı kıvamı çünkü ishal gibi değildi sonra yatırdım sahur yapıyorduk bix içeriye bi girdim koku vardı bi çocukta tık yok zaten karanlıktada görememişim yavrum hem kusmuş hem kaka yapmış hiç seslenmemişte yaa kendimi çok kötü de hissettim 🥺🥺 seste çıkarmamış hiç ağlamadıda tekrar yatmış çok üzüldüm şimdi değiştirdim üstünü dünde post açmıştım sağ gözü akıyor diye pişikte olmuş yarın doktora giderimde bizim arabamız yok kayınpederi çağıracam yinede size bi sorayım dedim içim rahat etmedi ateşi filan yok ne olmuş olabilir üşüttümü bişimi dokundu bi bilgilendirin ilk çocuk başıma hiç gelmefi böyle bişiler