Esraelzan ben 30 günlükken 2 saatte bir emziriyordum. Sütüm azaldığından günde iki kez meme yerine veriyorum. Aynı emzirme mantığı ile iki saatte bir iki ölçek mamaya 60 cc su ekle. Bazı mamalarda 3 ölçek yazıyor ama bence fazla. Biberonu ağzı kapalı çok çalkalarsan bebekte gaz yapar. Ağzı açıkken çay kaşığı ile karıştırman daha iyi. Sütün olmasa bile her öğün bebeği önce emzirmeyi dene. Hiç değilse sana olan bağı kopmaz