Gul-42 Nursena0606 ya cocuk patatesı agzında bıle donduremedı havucu zor yedı bebeklerıN 6. Ayda cıgneme yutma becerısı gelısmez
Ceroderki Berensln ne için geç kalacakmışsınız bi onu sorsaydınız doktorunuza 6-8 ay arası tadım süreci olarak geçer. Bütün çocuk doktorları bu şekilde söyler %90 anne sütü olmalıdır beslenmede yani bu aylarda bebeği illa ek gıda ile doyurmaya çalışmak gereksiz ve anne sütünü yada mamayı reddetmesine neden olabilir . Öğünü iki öğüne çıkartabilirsiniz evet ama yine tadım şeklinde yapmalısınız mesela kahvaltı da taşımını yaptırdığınız ve alerjinizin olmadığı bi meyve muhallebisi olabilir çeşitlendirebilirsniz yada blw yöntemi deniyorsanız bebek omleti yapıp yine tatmasını sağlayabilirsiniz öğlende sebze çorbası gibi verebilirsiniz ama amaç doyurmak değil burada buna çok dikkat edin çünkü hala asıl önemli olan anne sütüdür bebek için . Tadım yaptırmanız gereken bir sürü meyve ve sebze var onları deneyin bence alerji durumu var mı yok mu diye çat diye nasıl kahvaltıya başka geç kalma demiş doktorunuz anlam veremedim .
Gul-42 Nursena0606 ılk kez duyunca mantık olarak sasırdım bebek 6 aylık bıde bnm doktorum hıc boyle bırsey demedı artı tadımda suan 6-8 arası tadımdır
Nursena0606 Gul-42 tamam canım senin bebeğinin gelişmemiş. Benim oğlum yiyor. Sen kendine göre tarif yap yedir.
AyazisMom Kahvaltının vazgecilmezi yumurtadir tadimi yaptir bence daha sonra , yumurta sarısı ve pekmez karıstırıp verebilirsin benim oglum bayıla bayıla yiyor , labne yumurta sarısı avakado karısımı , tuzsuz lor da kullabilirsin