bugün doktor kontrolümüz vardı oturup ağladım resmen doktorumuz sağlıklı demesine rağmen bebeğimin kilosunu hem kendimce gördükce hemde cevresel faktörler yüzünden cok takar oldum.bugün tartıldık 6850 gram cıktı. Dedim niye dosdoğru kilo almıyor ya da neden zayıf duruyor. Hala 3 aylık atletler oluyor üzerine. Bebeğim 6 aylık ne yaparsam iyice kilo alır da toparlanır diye kendimi dsünmekten alamıyorum. Bebeğim 3400 gram doğdu şuan 6800 gram, boyu 66 cm,
Aptamil aldık içmedi hip aldık içmedi ne yapsam bilemiyorum artık sütüm de eskisi gibi yoğun değil,, nasıl kilo alacak napıcsm hic bilmıyorum. Gören çelimsiz diyor içiç daralıyor artık.