Kızlar bebeğim 2 ay 24 günlük önce mama ve meme ile besleniyodu snradan mamayı 2ye düşürdük sütüm az olduğu için geceleri veriyodum birkez birde akşam üzeri. 3gundur biberonu almıyor 2gundurde ağlama krizine giriyor yattigi an emzirme pozisyonunda ağlıyor ve memeyi ttmuyir ne biberon aldı bugün nede meme uyuyamiyorda aç biliyorim ne yapacağım tavsiyesi olan varmı kucakta gezmeyi seviyor öylece geziyor aç aç oturduğum an basıyor çığlığı 😔 şimdi biraz mama yapıp parmağımı emdirerek siringayka verdim ama onunla da biraz hızlı gitti ne olcak byle 😔