birmelekannesiiio Kızlar iyi geceler :) bebeğim 1 yaşına giriyor haftaya.. Ek gıda problemimiz yok güzel yiyor çok şükür. Günde 2 biberonda mama içiyor sabah ve akşam. Bu durumda mamaya devam mı yoksa devam sütü mü kullanmalıyım ?
Annesinin_kuzusu00 birmelekannesiiio 22 aylik oldu hala mama veriyorum.Aslinda biraktirmak istoyorum ama kizim hals iciyor.