Rainnnn Kızlar ben ya lazer yada klamp düşünüyorum ama herkes gömülü pipi oluyor dikişli yaptır diyor kimler ne yaptırdı memnun musunuz ? Ben ankaradayım önerdiğiniz biyer var mı ? Ücret nedir 🙏🏼❤️
Glchnkzy Rainnnn bebeğimi 3 buçuk aylıkken dikişli sünnet yaptırdım bende Ankara’dayım doktorumuz Yusuf Bal’dı çok memnun kaldık tavsiye ederim
SweetPaw Rainnnn klasik cerrahi yöntem daha risksiz bu konuda. Lazer kesimde bahsettiğiniz sıkıntı, klemp yönteminde de darlık/yapışıklık olabiliyor tekrar müdahale gerekebiliyor. Her işlemin çeşitli riskleri oluyor önemli olan iyi bir cerrah bulmanız bu risklere karsi
rosesbabys Rainnnn eriyen dikişli yapıldı 2 haftya hiç bi şey kalmadı 5 aylıkken yaptırdık ilk gün biraz mızmızlandı ertesi gün normale dönmüştük
keremrvm Biz 1.5 yaşında yaptırdık lazer eriyen dikişler vardı genel anestezi altında yapılan bi işlemdi 20 dk falan sürdü. İlk çişinde ağlamıştı baya krem vs vermişti doktor sürüyordum düzenli şekilde ve ayrıca sünnet külodu almıştım
Rainnnn keremrvm benim istediğim komple lazer sıfır acı sünnetten çıkınca hiç birşey hissetmiyor bile . Ama gömülü pipi olur diyorlar sizin oğlunuzunki normal mi
Egelim Oğlum 2.5 aylıkken yaptık, klipsli çokta memnun kaldık, dikiş aldırma derdi olmadı ve çok çabuk iyileşti. Bahsettiğiniz gibi gömülü bir pipisi de yok :) 21 aylık şu an. 2020 de özel hastane de 600 lira gibi bir rakam ödemiştik.
Egelim Rainnnn Olabilir, oğlum ideal kilo da öyle boğumlu bir bebek olmadı hiç belki bu yüzdendir. Doktorunuzu dinleyin, muayeneden sonra hangisini uygun görürse öyle yaptırırsınız.
Egelim Rainnnn Güncel fiyatları hiç bilmiyorum ama takipli olduğumuz doktor muayenesi bile 300 olmuşken cerrahi işlemleri düşünemiyorum. Rabbim kolaylık versin, konu sağlık olunca ucuza kaçamıyor da insan. Sağlıkla atlatırsınız inşallah 🌸
1prenses2prensannesi Taze sünnetli annesiyim bende ilk oğlum 4 yaşında olmuştu sünneti o konuştuğu için neresi ağrıdığını söylüyodu şuan 4 ay 9 günlükken diğer oğlumu sünnet ettirdim pipisinde daralma vardı çok ağlıyodu doktor tavsiye etmişti ama bizimde sünnetten sonra gömüldü pipisi şuan 2 krem kullanıyorum sanırım bizimki de lazer kesim oldu makas kullanmadı çünkü lokal anestezi oldu ilk gün ağlamak ve uyku arasında geçti ama 2.gün yani bugün ağrısını hissetti çok huzursuzdu şuan bile uyutmaya çabalıyorum ben uyutuyorum 5 dk geçmeden ağlayarak uyanıyo ama erken yaptırmak daha güzel bence bu arada istanbul da olduğum için bir doktor tavsiyem yok maalesef 😊
Rainnnn 1prenses2prensannesi ta demekki lazerde böle sıkıntılar olabiliyor 😓 bende dikişli istemiyorum zaten oğlum 5,5 aylık ilk 4 ay kolikti ağlaya ağlaya geçti ger günü 😔
Rainnnn Egelim bizim muayenede 480 di artık sigorta yaptırdık, e bide kurbanını kestik iki tane, doğum parası masrafları, bebek odası derken 5 ayda 50 bini geçtik sanırım 😢
Rainnnn Nealakasivarrr bebeğim kolik bebekti ilk 4 ay günde 10 saat ağlayarak geçti. Şuan 5,5 aylık artık ağlamasına dayanamam diye düşünüyorum panik atak oldum aplamasın diye çırpınıyorum gözünde yaş kalmadı ya
Rainnnn SweetPaw ay evet çok haklısınız çok kararsızın keşke tek çeşit olsa herkes onu yaptırsa böle kafa karışıyor
1prenses2prensannesi Rainnnn bizim hala kolik arada yokluyor ama sünnetten dolayı şuan bi ağrısı yok açıkcası gün geçtikçe daha kolay oluyor düzelmesi
Bebegimm1 Rainnnn sadece kesilen yere bolca krem suruyordum hareketsiz donem oldugu icin karton bardak kullanmistim bnm bebegimin sunneti çok rahatti sunnet olmamis gibi kolay gecmisti inşallah sizinki de kolay geçer dikişli de rahattir ekstra bir şey yapmiyorsunuz 🌸
Nealakasivarrr Rainnnn bizde yaptıracaktık. Ama lazeri ve klamp sistemini tanıdık doktorlar tavsiye etmedi en güzeli cerrahi dikişle yapılan sünnet imiş… Bizim bebeğimiz 1.5 yaşında olduğu için sünnet önermediler. Psikolojik açıdan iyi. Değilmiş. 7 yaş önerdiler. Sağlıkla iyileşsin inşallah yavrunuz