g0707 başlarda bende oyleydim. Hele birde destek olmayan sadece iyi gunlerde yanında olan bir kayinvalideye sahip olunca çocuğumu kucagina bile vermek istemezdim. Şimdi şimdi bazen gittiğimde kucağına veriyorum eve dönene kadar sevsin öpsün koklasin. Baksın. Onunda torunu tabiki ama bizimki gibi dudağından öpmeye kalkisiyorsa sknti. 4,5 aylıktı dudağından öpmeye çalıştı aldım kucağından. Suan yok şükür öyle bı hareketi. Olsa da müsade etmem. Normal bı şekilde opebilir. Sakıncası yok.