MeteNaz Bizde baştan beri ekran var. Sabah açılır tv gece kapanır. Açıkçası evde ses olmasını seviyoruz. Ama o da kitlenmez tv ye. Anca reklam ya da sevdiği şeyler olursa bakar ki daha fazlası olduğunu hissettiğimde direk odak noktasını değiştiririm. Açıkçası sürekli konuşma, oyun halindeyiz. Ama birden yüklenmemek lazım. Bizler ne kadar aynı şeyleri tekrar edersek, onların o kadar yerleşiyor hafızalarına. Çocuk şarkıları açın oradaki hareketleri beraber yapın. Tv ye, oradaki nesnelere beraber dokunun. Oyuncaklarını konuşturun. Basit kuklalar, hatta parmağınıza çizdiğiniz kaşı gözü olan kafalar bile işinize yarayacaktır. Sürekli takdir edin, alkışlayın. Düştüğünde de, iyi birşeyler yaptığında da yüreklendirin, heyecanlandırın. İnanın hepsi çok işe yarayan şeyler.