Btlylmz
Yemeyen, uyumayan çocuk çok zor. Ancak yaşayan anlar. Dışarıdan bakıldığında insanlar amaan bir tek sen mi çocuk büyütüyorsun amma sızlanıyorsun diye içlerinden geçiriyordur ama işin boyutu öyle değil işte.. Tüm günü yemek yedirmeye çalışmakla geçirmek, uyusun diye saatlerce uğraşıp bebeğin çok kısa uyuması.. Sonra yine yemek, yine uyku faslı, kısır bir döngü yani. Bebek aç kaldı endişesi, uykusuz kaldı stresi.. Ve bu süreçte dinlenemediğimiz için de gergin oluyoruz. Biz dinleneceğiz, kendimize zaman ayıracağız ki bebeğimize daha verimli ve mutlu bir anne olalım.
Ben artık herşeyi salmaya başladım. Yeni yeni öğrettim bunu kendime, gergin mutsuz bir anne olmaktansa bir şeyleri salmak daha iyi geldi sanki 🤷♀️