cigdemkrkmz Bazıları bebekken yaptrmanın daha iyi olduğunu söylüyor ama bazı doktorlarda tam tersini.. siz ne düşünüyorsunuz, ayrıntılı araştıran var mı bunu ?
Birkedilianne cigdemkrkmz Doktora sordum bu konuyu 2 yaşına kadar olması gerekiyor sonrası travma yaratıyor dedi bize
elifizm cigdemkrkmz 8 aylıkken yaptırdım bebekte travma yaratmaya gerek yok 2 yaş öncesi yapılmasını kendi çocuk doktorumuz , cerrahımız ve izlediğim doktorlardan dinledim
cigdemkrkmz Frezya evet benden izinsiz vücuduma müdahale ettiler diye çocuğun anne babaya dava bile açma hakkı varmış 😂
Hsrtgndz cigdemkrkmz benim araştırdığımda genelde doktorlar hep 2 aya kalmadan yaolpilmasi gerektiğini söyledi ama biz açıldık kiyamadik daha sonra 1.5 yaşında mecburen sünnet ettirdik enfeksiyon olunca
Frezya Bu olay 2 yasindan once de travma yapiyo arkadaslar. Cocuk unutuyor diye daha az hasarla atlatiyo diyebiliriz, eger bilincaltina islemiyosa tabi.
Seymagil Frezya evet tam da dediğiniz gibi. 7 aylık yaptırdık sonrasında da nerede yabancı görse korktu 😬 en iyisi doğduktan bir kaç hafta sonra yaptırmak 🤷🏼♀️
elifizm Frezya oğlum 8 aylıkken sedasyon yöntemiyle uyutuldu ve yapıldı . Anesteziyi atarken ağladı sadece onun dışında emekledi gezdi yedi içti anlamadı bile hiçbir travması olduğunu zannetmiyorum ne hissetti nede birşey. Yenidoğan döneminde zaten en iyisi onun iyileşmesi daha kolay ve uyutmuyorlar :)
Busraata cigdemkrkmz Bazı doktorlar yenidoğan sünnetini önermiyor.2-6yaş tramva yaratıyor onun öncesi yaptirmakta fayda var.5aylikken sünnet oldu hiç etkilemedi
Frezya cigdemkrkmz doktorlarin ihtiyac yokken bu uygulamayi yapmasinin etikligi konusu da insan haklari gelistikce gundeme gelecektir
Frezya elifizm ben de ayni ayda sedasyonla yaptirdim ozel hastanede. Cocugumun ayaklarinda morluklar vardi. Ve 1 saat boyunca agladi. Yanina uzandim beni istemedi başta. Ancak 1 saat sonra sut icerken sakinleşti . Bu herhalde kendimden gercekten nefret ederek yaptigim bir secimdi
Annes cigdemkrkmz bende 2aylıkken yaptırdım 2 günde iyileşti.Yaşlar büyüdükçe iyileşmesi bir o kadar zor oluyormuş.Bebekken yaptırmak en doğrusu bence .
Daenerys Ben okula başlamadan önce yaptırmayı düşünüyorum. 6. Ayda gittik geç kaldınız dedi bize doktor. O yüzden büyüyünce götürcem 7 yaşında falan
kitapkurdubebeninanasi cigdemkrkmz çok araştırdım bebegimin pipisinde darlik vardi 58 günlükken lokal anesteziyle dikisli yaptirdim hic hissetmedi bile ilk cisinde sadece ağlamıştı ertesi gün keyfi de yerine geldi inanilmaz rahatladi çişini rahat rahat yapmaya basladi. Hem o Hiç hatirlamayacak travma olmayacak hem çok hızlı iyilesti bedenine gereksiz yere ilac girmedi bana da eziyet olmadi. Çevremdeki herkese erken yaptirmalarini öneriyorum
ZeynepNurten cigdemkrkmz 3 aylık yaptırdım dünya varmış bizim komşu 6 yaşında yaptırdıçocuk oturmaktan yürümekten işemekten korkar oldu benim oğlum şuan 4 yaşında sünnet ne bilmiyo oh mis