cigdemkrkmz okurken sanki ben yazmışım gibi okudum aynı şeyleri yaşadım çünkü.. bebeğim 3 aylık olacak 2 ay boyunca göğüs ucu acıs çektim. Şunu net söyleyeyim göğüs ucu aparatıyla da aynı ağrıyı çektim onsuz da aynı. Öyle olunca başka çözümler aradım en azından sürekli onla emzirmemek için lansinoh, mustela, ayva çekirdeği vs hiç biri işe yaramadı. Fito krem aldım eczaneden iki güne geçti mutlaka al. Ayrıca benim kızımda neredeyse her saat başı emiyordu sütüm yetmiyor doymuyor diye endişelenip mamaya başladım, fazla kilo aldığı için geri bıraktım. Sen o istedikçe emzirmeye devam et. Hiç korkma herkeste durum aynı. Ben hep böyle mi olcak diye ağlıyordum sürekli🤣 odaya hapis kalmış gibi hissediyordum sürekli emzirdiğim için. Ama geçiyor, tadını çıkar💛💜