Hamilelikte 30 kilo aldım ve kızım 2 yaşında . 70le hamile kalmıştım inceciktim , şuan 73üm ama göbeğimde sarkıklıklar var . Sanırsınız 6 aylık hamileyim.. ekmek yemeyi bıraktım , az yiyorum , abur cubur yok ama bir gram bile gitmiyor benden.. Çok rahatsızım bu durumdan , görüntüm çok kötü . Eşimde zayıflama kemeri alalım dedi . Aranızda kullanan var mı ?