Dermin Kızlar bu dertmi sizin için bilmem ama benim için dert kızım 2 aylık doğduğundan beri çok fazla sütüm geliyor surekli ustum ıslanıyor sudyen yetişmiyor artık 2 ay oldu duzelir dedim duzelmedi az once uyandım karnımda soğukluk hissettim inanırmısınız komple ıslanmışım sutum akmış sutumu hergun sağıyorum kızım 2 saate bi duzenli besleniyor memede de çok duruyor bu sut nasıl akıyor anlamadım gogus pedide kullanıyorum yok anam fayda etmiyor bu geçiçi birşey mi yoksa böyle devam edicekmi
Fairymom Dermin güldür güldür show daki adam geldi aklıma 😂😂 KEŞKEM BENIM OLSA .şaka şaka maşAllah diyorum.
Bertasi25 Dermin benimde öyleydi şimdi terbiye oldu çok şükür tam sizin zamanında öyle ıslanırdı ama benim bebeğimi bogardı süt o yüzden ilk bi sagardım sonra veririyordjm çünkü hep öksürüyordu bogazına kaçıyordu
Babyboy2020 Dermin aynı dert bendede vardı canım ama belkı zaman sonra azalıyor bebek emmedıgı surece karnına havlu sarda yat o ıslaklık hastalanırsın Allah korusun benıö gogsum kıtlenmısti resmen com kotu olmustum bu yuzden
josefsmom Maşallahhh yazma buralara. Terbiye olmasına daha var canım bol bol emzir sağ stok yap 5-6 ayı bulmuştu benim terbiye olması. Ama hiç seninki gibi sütüm olmadı doğduğundan beri mama+meme 🥲 Biraz idare edeceksin mecbur aşırı süt üretimi varsa sağmayı azaltabilirsin o da çok coşturuyormuş. Şu 6 aylık bir dönem geçsin de sende anlarsın zaten.
Dermin josefsmom çok geliyor canım valla bıktım geçen hafta hasta oldum bu yuzden gece akmış yine üşümüşüm ıslak durunca grip olmuştum evt sut gelmesi guzl ama artık beni rahatsız ediyor sağmamın sebebide boşa gitmesin diye dolaba stok yapıyorum
Frezya Dermin bi ara hatirliyorum kanepede uyudum kanepem baya ıslanmıştı bi sure sonra geciyor o kadar olmuyor 😀
kids123_ Keşke benim bebeğimde böyle içse ben günde 10 kıyafet değiştirmeye razıyım inan oturup ağlıyorum bazen çok zor bir durum bu arada Maşallah nazar değmesin 😅
Zeliff Dermin ne kadar çok sağıp emzirirsen o kadar çok gelir. Benim yeni yeni terbiye oldu daha kızım 15 aylık. Günde kaç kere üst değiştiriyordum bu aralar birkaç günde bir ıslanıyor artık. Göğüs pedi alıyorum hâlâ kutu kutu. Bence buda dert cidden.
Oguuu26 Benimde öyleydi göğüs pedi falan kar etmiyordu üşürdüm geceleri yaz ayında düşün yani. Ama sonra terbiye oluyor göğüslerin bebiş çektikçe geliyor gecici bir durum
Seymagil Dermin Philips göğüs kalkanı varya. Sağmak yerine onu takın ona akan sütü sık sık poşete koyup öyle buzluğa atın siz sağdıkça artar.masallah diyip okuyun ufleyin kendinize
R-A-B Dermin Göğüs pedinden ziyade göğüsünüzün ucu içinde kalacak şekilde özel aparatı var onların. Göğüsünüze koyuyorsunuz süt o aparaın içine doluyo dışarı akmıyo. Onu deneyin göğüs ucu hem nemli kalıyo hemde üstünüz ıslanmıyo ben kullandım çok rahat ettim. Maşallah bu arada keşke benimde o kadar sütüm olsa
Naciye07 Ben o sütü getirmek için geceler boyu uğraştım, neler neler… yapmadigim kalmadı,kaç gece ağladığımi unuttum ..ama olmayınca da olmuyor işte. Maşallah deyin nazar değmesin ..
MelekAnnesii Dermin sağım yapmayın sizi zorlamadığı sürece ne kadar çok emerse ve sağım yaparsanız o kadar çok geliyor
Sevimliayicik Dermin Geçici bir şey bende sizin gibiyim sabah kalktığımda çarşaf sırılsıklam olurdu göğüslerim agrirdi artık ama 4.aydan sonra her şey değişiyor . Göğüs artık emdikçe sut üretiyor ve eskisi gibi israf olmuyor