Hsrtgndz ben hamile olduğumu 4 aylıkken öğrendim bu hayatta her şey olabiliyor
Üstüne gördüm hep
İlk ay gecikti sizin gibi acaba mi dedm 4 gün sonra geldi bende test yapmadım sonra hep kanama oldu bidaha gelmeyince bu defa test yaptırdm pozitif çıkınca randevu aldm doktora gittim doktor hanım 18+4 buçuk aylk dedi cinsiyet söyledi yaşadığım şoku anlatamam