Baharas merhaba canım arkadasımın Oğlu çok saldırgan ısırmak isteyen bağırıp çığıran huysuzluk eden bi bebekti çocuğu bi pedogoga götürdüler doktor ne izliyor diye sormuş annesi de sadece koca ayı ile masayı seviyor Ona bakıyor bazen az bişey demiş doktor da tam olarak şöyle söylemiş bebekler ve çocuklar izledikleri filmler de bizim gördüklerimizi görmezler onlar çizgi filmleri farklı anlamlandırır ve yorumlar özellikle koca ayı ve maşa sizin gördüğünüz kadar masum değil demiş bana bunu arkadaşım şu şekilde anlattı benim kızım da 1 yasından beri bağırıp çığırma huysuzluk vardı arkadaşı aradım sizin ki bu dönem de nasıldı falan sordum oda bana izlediği bişey var mı dedi ve kızım sadece koca ayı masa izliyordu bunu duyar duymaz basından geceni anlattı bende dikkatli izledim bi kere saldırganlık bagrıs cığrıs itiş kakıs çok fazla olan bi film gerçekten de o günden sonra hiç açmadım 18 aylık oldu biraz düzeldi genel durumu daha iyi yalnız geçen gün yanlışlıkla koca ayı ile masa başlamıştı tv de bizim ki dikkat kesildi bakıyordu birden ağlamaya başladıkorktu galiba koca ayıdan mı artık neyden bilmiyorum hemen kapattım bi daha Aslan açmam çok dikkat etmeye çalışıyorum. Çok uzun yazdım kusura bakmayın belki bi faydam olur diye hayırlı akşamlar..