KubraBaybars Annem çok yapıyor normalde. Her bebeği olana evlenene hediye olarak yapıp götürür. Heves ettim ben de eşimle bal harflerimizi yaptım şimdi 😂 bitince müşteri bulsam satarım diye düşündüm 😅 var mı aranızda etamin meraklıları, yapan, satan 🙂🙂
elifinannesi53 KubraBaybars çok güzeller bayıldım bende yapıyorum hobi olarak tabi havlu falan hediye ediyorum evlenenlere
Bebegimicin1 KubraBaybars müşterşm oldukça puset örtüleri magnetler iğne oyası etamin pano kapı süsü runner supla allah ne verdiyse yapıyorum
KubraBaybars Bebegimicin1 maşallah 🙂 biz de anneme instagram sayfası açmıştık ama takipçi falan zor işler
Bebegimicin1 KubraBaybars instagram üzerinden 6 senede 5 müştrim olmuştur hep letgo üzerinden ve fabrikalarda çalışan tanıdıklarım sayesinde satış yaptım o instagramdaki bol takipçili satış sayfaları kolay olmamıştır diye düşünüyorum 6 senedir fotoğraflama düzenli paylaşma keşfete düşme uğraş istiypr baya bana arada mesaj geliyodu reklam için baş örtü runner supla artık ne gönderirsem o bana kalmış kargoyuda ben ödeyecekmişim onlar sadece ğrğnün resimlerini paylaşım benim ayfamı etiketliywceklerdi basen böyle msjlarda alıyodum
Elifbeyzam KubraBaybars bu modelin aynısından izlemiştim seçimin isminiyle kendi ismimi üniv deyken 😊 kendi kendime öğrendim bende
KubraBaybars Eliffatma0113 teşekkür ederim canım 🥰 bi günde bitirdim valla çocuğu ayağımda saklarken 🙂 zor değil internette zaten yapmak istediğin şeklin modelin örnekleri oluyo oraya bakarak yaptım terapi gibi geliyo 😅🤩