Hanımlar oğlum 8 ay 10 günlük. Emekleme yok bir yere tutunup kalkmaya çalışma yok. Her yere yerde yuvarlanarak gidiyor. Panda oldu başıma. Karın üstü durduğunda kollarını kaldırıyor popoyu da kaldırmaya çalışıyor yapamayınca ağlıyor. Ben bir yerde yanlış mı yaptım oğlum geç mi kaldı emekleme vs.