Kızlar merhaba oğlum ameliyat ve sünnet olalı neredeyse 1 ay olacak.İkiside iyileşti fakat şimdi altını açtığım an elini pipisine atıp çekiştirip kaşımaya çalışıyor.Az önce uykusunda yatağa sürtünmeye çalışıyordu.İlk kontrolde doktor herşeyin yolunda olduğunu söyledi bir dahaki kontrolümüz ayın 25 inde o zaman kadar bekleyemiycem bi huzursuz oldum. Bu konuda bilginiz varsa yardımcı olur musunuz?