Merhaba anneler, 3 ay 10 günlük bir bebeğim var. Beni çok az emiyor. Doğumumdan beri psikolojik olarak zor bir sürçten geçtim sanırım o yüzden. Tamamen kesmek istemiyorum elimden geldiği kadar emzirmeye uğraşıyorum ama yok. 30 saniye emip bırakıyor. Sadecec gece uykusunda güzel emiyor o kadar. Alerjisi varmış diyette yapıyorum 😢 ondan mı acaba ememiyor. Reflüsü var çünkü. Kızım sezeryanla doğdu o kadar sütüm vardı ki omuzlarım agrırdı 2 saat emzirmesem, 19 ay emzirdim. Zorla kestim sütü. Bunu normal doğurdum ve saatlerce emzirmesem sıksam bile damla damla geliyor. Napaym bırakayım mı tamamen. Sinirlerim bozuluyor artık