Hnfe kızım atopik dermatit olduğu için doktor önerisiyle kullanmaya başladık. Şampuanı, losyonu, kremi hep mustela bi sıkıntı yaşamadık. Belki tarihiyle alakalı bir şey vardır. Ya da internetten aldıysanız bazıları memnun değil. Eczaneden almıştım ben