Melike21hyt 4 gündür oluyorum resmen sabahları oruç tutuyorum ıftarda güzel yemek yerım dıyorum su bıle ıcemıyorum resmen tam ağzımın ıcınde yara ne yaptıysam gecmedı lütfen deneyıp faydasını gören bana da soylesın
Prensannesiyimm Melike21hyt aft yarası çok iyi bilirim sürekli başıma gelir karbonatlı su ile gargara yaparım hep sende yap faydası olur
kubrayrdkll1 Melike21hyt canım benimde geçen öyleydi tuzlu suyla gargara yaptım geçti. Annemde sumak sürer parmağının ucuyla oda geçiriyo
Melike21hyt Busrazehra olmadı malesef denemedıgım yöntem kalmadı burdan yazdım kı farklı bılgı alırım dıye 🙏
Cookie Benimde sık sık çıkar daha geçen gün çıktı çok ağrı yapıyor ağrısını kesecek bişey de yok sanırım 🥺
Mom1mom Melike21hyt eczaneden kenacort krem al canım iftardan sonra sürersin iki güne kalmadan geçiyo çok etkili benim iki ayda bir çıkar nerdeyse o krem kurtarıcım
Busraata Melike21hyt ağzında sumak bekletebilirsin,tuzlu suyla gargara ve karadut özü oglumda aft çıktığında bunlar geçiriyor ben hiç yaşamadım
Annesininprensesi55 Melike21hyt Sirkw ile çalkala ağzını ben öyle fayda gördüm karbonat da iyi ama sirke anında kesiyor sabaha azalmıştı geçti sonra hemen şu içi oyuk gibi olan yaralardansa eğer
ayseeeasln21 Melike21hyt aft mı ? Eğer aft ise küçük bir ilacı var çokta işe yarıyor bende çok çıktığı için tek faydası bunu gördüm yemek yemeden önce sürüyordum uyusturuyordu
Ikrazumra19 Melike21hyt bunun icin en en iyi cozum kenecort diye bi krem var surun geceden sabaha birseyiniz kalmaz benimde surekli yara cikardj bununla gecerdi baska cozum bulamadim
ayseeeasln21 Melike21hyt canım sarımsağı ikiye kesip sabah öğlen akşam üzerine bastır acısı geçene kadar ben öyle yapıyordum bazen oda geçiriyor
cankuzularim Melike21hyt yapan direk uyuşuyor açınız 1 cay bardağına 1 yemek kaşığı kekik koyun fincanda kaynasın basinda durun taşmasın soğuyunca gargara yapın direk uyuşuyor günde 3 4 kere yapın geçecektir benim ki aft değil akut yarasına donusmustu açıdan sızlıyordur resmen
fermaninannesi Melike21hyt bacım kenacort diye bir krem var gece yatmadan sür anında donuyor ağzının içinde yutsan bile sıkıntı yok sabah uyandığında iyileşmiş iyileşmese bile hafifler ağrısı düzenli kullan emin ol işe yarayacak 👍🏼
Annesininprensesi55 Melike21hyt Daha büyüyüp oyulmamış o zaman büyümeden hemen sirke ile çalkala bana da babam demişti karbonattan daha etkili oldu bide kenacort krem böyle kurutuyo olduğu yeri bi yapışkanlık oluyo ağızda eşimde çok çıkar ona almıştım onu da deneyebilirsin