Atak dönemi olabilir. Gündüz uykusu fazla geliyor olabilir. 2 uyku yapıyor ise eğer 17,30 dan önce ikinci uykusundan uyanmış olsun. Kestirme şeklinde uyuyor ise 2.uykuyu 45 dakikayı geçmesin. Ciddi uyku sorunu olan 15 aylık bir kızım var. 15 gündür rahatım şükür gece uykuları da saatleri de düzene girdi. 🙏🏻