Simirna benim bebeğim de ilk yıkamada ağladı sadece sonra sevdi suyu ama ben küvetine koyunca onunla konuşuyorum bir elini tutuyorum önce,sonra ayaklarına su Dökerek başlıyorum sonra da ellerine suya hazırlıyorum önce.Suyu seviyor ama benim bebeğim hergün de yıkıyorum uyumasına iyi geliyor inşallah seninki de alışır canım