Ben fileye koyup kendim yıkıyorum 1 haftalık olduğundan beri, benimki de kendini sıkıyor onunla konuşuyorum rahatlayıp gülüyor, ilkinde bizimki çok ağlamıştı yengemle yıkamıştık, kendim yıkayınca hiç ağlamadı. Her gün veya havalar serinse 2 günde 1 yıkıyorum. Yoksa boynunun altı hemen kızarmaya başlıyor, sıcakta isilik olur Allah korusun 🙏