Tazeanne17_12 4.ay atağı 48gun sürmüş bir anneden tavsiyeler: ağlama krizine girdiğinde uyutmaya zorlamayın, evin içinde gezdirip eşyaları,ne işe yaradiklarini sakince anlatabilirsiniz. Bir şey ilgisini çekince susabiliyor sonra tekrar donuyo başa ve tekrar ilgisini dagitmalisiniz. Sakince ninni söyleyerek evde gezdirebilirsiniz. Çok ağladiginda bı sure babaya verebilirsiniz,kucak değişimi bazen iyi oluyor. Binanın içi,balkon , çok kullanılmayan odalar ilgisini çekecektir. Bulunduğunuz ortamdan daha serin olan bir mekan hoşuna gidecektir. O etnini koparmış gibi çığlık atarken sakın kalmali, sakince konuşup oyalamaya çalışmalısınız. Ben süpürge sesi açarak Los ışıkta ayakta gezerek emzirmeye başlayıp sakinlesince hemen otururdum(alışkanlığa dönmemesi için 2gun yapıp 3.gun yapmayın sonraki gün yine yapabilirsiniz, bebekler 3ginde alisiyormus)