Bubu genelde 90-120 içiyorlar siz gelene kadar 2 kere içer bence. Öğle arası gelip emzirirseniz tabi. Birini sabah içse diğerini öğleden sonra içer herhalde. O kadar süt bırakamazsanız da üzülmeyin bence çünkü artık büyümüş aç kalmaz Allah’ın izniyle ek gıdalardan da tadar ve size tavsiyem şimdiden biriktirin süt, atın buzluğa çünkü gün içinde anca bir kerelik çıkabilir yani bizim öyle oluyordu