Asya001 Kızlar doğum yapalı 13 ay oldu ve 6. Ayımda 1 kez adet oldum daha olamadım ve bu 1 aydır karnım felaket şiş ağrı var akıntı var ama olamıyorum doktorada gittim normal bi sıkıntın yok diyor ama beni çok husursuz ediyor benim gibi olan var mı
Mavisali Asya001 ben doğumdan sonra 2 ay adet oldum. Sonra olmadım 4 ayda bir gittim doktora ki miyom yüzünden dedi regl olmuyor musun ☹️ şimdi tedavi görüyorum lütfen doktora gidin
Asya001 MerveDuruAmine yok. Vermedi dedi doğumdan önce düzenlimiydi adetlerin dedi evet dedim ozaman gerek yok dedi
MerveDuruAmine Bence başka bir Jinekoloğa gidin hamile değilsiniz olmanız lazım ve doktora gittiğiniz halde tedavi yöntemi uygulamıyor çok saçma 🥴 Asya001
Asya001 MerveDuruAmine alttan muane ettik yumurtalıklara baktı kan testi verdim gebelik işte hemograma baktı normal bi sıkıntı yok 2 yıla kadar normal diyor
MerveDuruAmine 2 yıla kadar normal lakin size problem yaratıyorsa tedavi yöntemi uygulamak zorunda benimde doktorum normal demişti 2 yıla kadar kızımı emziriyodum 7 ay olmadım adet sonrasında oldum 2 ay kadar süre olmadım bana rahatsızlık vermeye başladı ağrım oldu çok adet söktürücü yazmak zorunda kaldı çünkü siz farketmesenizde gergin oluyoruz psikolojimize ister istemez yansıyor Asya001