Shitlem aynı durumu yaşamışız benimde aynı durumdaydı ama sonra dan fark ettim ki gazı olduğu İçin sürekli emmek istiyor bu seferde çok kusuyor maalesef bu bi döngü böyle gidiyor aguline kullandım iyi geldi bebeğim hemen uykuya geçiş yapıyor yani bırakın koynunuzda uyusun gaz ilaçlaeını verin gaz onları mahvediyor eminim gazdan dolayı memenizden ayrılmıyor şuan oğlum 4.5 aylık hala gaz çekiyorum neler neler denedim gaz İçin bi aguline de kendiliğinden uykuya geçiş yapıyor yada battaniyede salıyarak hemen dalıyor allah yardımcınız olsun 🙏🏻