Asilbebekkk canım araba alıp rentecar’a verip kirasını da alabilirsin. Biz o şekilde aylık 3,5/4 bin civarı aylık para alıyoruz. Hem araba değerleniyor hem de aylık parasını yemiş oluyorsun. Sadece işte sigortasıydı cartıydı curtuydu var onlar da senelik galiba öyle biliyorum. Bi araştır istersen