keremrvm
Aynısı ya 20 aylık kızım
Durduk yere ağlıyor istemediği şey olunca kendini yere atıyor bagiriyo şimdi bide ısırma öğrenmiş biri bişey vermesin ısırıyor yemek zaten yok desem yeridir günde 2 defa zor yiyor
Bide kardeşi var 8 aylık hangisi ile ugrascami şaştım ikisi iki yerden Allah’ım vallahi yeri geliyir kiziyorum sesimi yükseltiyoruz Allah affetsin ama bizde insanız sonuçta sabr tasimiz var annelerde yorgun bitkin düşüyor gerçekten bu sadece benim için d değil herkes için öyle yemek bulasik çamaşır temizlik çocuklara bakma vs derken artık kendimizi unuttum yorgunluktan ne hale geliyoruz bide ramazanda ekstra zor hem açlık hem bunlar Allah’ım :)