Ayten-1907 Tabiki her çocuğumuz farklı ama etrafta kimi tanıyorsam hep geç konuşuyor çocuklar…sebebini tlf ve tv ye bağlıyorum genelde…bire bir konuşuyorum sürekli oğlumla…konuşma becerisi için önerileriniz varsa öğrenmek isterim 🌺teşekkürler
kitapkurdubebeninanasi Ayten-1907 oğlum 16 aylık masallah çoğu kelimeyi cikariyor yeni duyduğu kelimeler isimleri de söylemeye çalışır en büyük etken bugüne kadar hiç ekran izlemedi ve bol bol kitap okuduk hep konusurum ne yapiyorsam anlatirim😊
Yagmuurr Ayten-1907 Benim oğlum 14 aylık konuşma değil de baya kelimesi var. Anne baba dede nene teyze at al gel git cici gol kalk miyav mama kendini ifade edebiliyor yani
Ayten-1907 kitapkurdubebeninanasi kitap okumayı bu aralar aksattık biraz 🤭 bu konuda biraz daha özverili olmalıyım çok teşekkür ederim Allah bağışlasın🥰🥰
kitapkurdubebeninanasi Ayten-1907 cümlemizin evladini insallah😍 kitabin inanmaz etkisi oluyor göreceksiniz yakinda etkilerini her seyi kapiyorlar her seyi
RuzgarGulsah Oğlum 15,5 aylık hemen hemen her söylediğimizi kelimeyi tekrarlamaya başladı 😊 şu ana kadar iki cümlesi oldu 🤗 Tavsiyem bol kitap okumak oyun sırasında bol konuşmak kalabalık ortam tv ve telefondan uzak durmak 😊🦋
kubrayrdkll1 Benim oğlum 19 aylık anne ve baba dısında hiç bi kelimesi yok 😔 Daha şimdi masal okuyarak uyuttum hatta.Çok üzülüyorum yaşıtları bir sürü kelime biliyor
Ayten-1907 kubrayrdkll1 rabbim sağlık sıhhat versin evet gerçekten benim de etrafımda çok geç konuşan çocuklar var olsun elinde sonunda konuşacaklar..ama işte kendilerini ifade etmesini istiyor insan 🌺daha çok yardımcı olmak için
RuzgarMommys Bunu cok genelleyemeyiz bence Hic ekran göremeyen annesiyle sürekli etkinlik aktivite yapan annesi sürekli konuşan kitap okuyan da cok cocuk gördüm geç konuşan.
RuzgarGulsah Ayten-1907 olsun bu gibi durumlar için parklar var ☺️ Normalde yabancı bir insanla iletişime geçmeyi sevmeyen ben oğlum için parkta nerde çocuklu bir anne var oraya gidiyorum çocuklar birbirinle oynasın diye 😃