Balyanak_annesi Daha once kullandiniz mi? Sadece onunla mi mayaalayacagiz yoksa yogurtta ilave edecek miyim
Eyllece Balyanak_annesi onunla derken. Probiyotik yogurdu internette vidyolarda izledm activiayla.yapip.cok güzel oldgunu soyleyen var dogrusu denemedm ben normal ev yogurduyla.mayalamaya devam edyorm sürekli
Pericikk Balyanak_annesi migrostan vivo marka alıyorum sadece mayayı kulkanıyorsunuz önce az bir sütle(40 - 45 derece arası) mayayı aktifleştirin 15 dk bekleyin sonra o karışımı geri kalan süte döküp beklemeye alın ben 10 saat kadar bekletiyorum taş gibi oluyor
Pericikk Balyanak_annesi probiyotikli mayanın tutması normal yoğurttan daha uzun sürüyor çok kez yaptım hiç ekşime olmadı
Balyanak_annesi Pericikk 1de yaptim aksam 10 kadar dursun bakalim insallah guzel olur tatli tatli yer oğlum
Sevimliayicik Balyanak_annesi Bende yaptım bir kaç kere tatlı oluyor normal.yogurttan daha iyi bebeklere göre oğlum bayılarak yiyor😊